Обмін та повернення

Будь ласка, ознайомтеся з основною інформацією щодо обміну та повернення товарів!

Ми дуже раді, що саме Ви є нашими постійними клієнтами та купуєте товар в інтернет-магазині Текстиль Партнер. Дуже хочеться, щоб Ви завжди залишалися задоволені нашою продукцією та обслуговуванням. Тому, щоб уникнути неприємних ситуацій, звертаємо Вашу увагу на деякі моменти, які потрібно врахувати при виборі товару:

  • При отриманні товару кур’єрською службою доставки Ви маєте можливість перевірити замовлений товар, уважно оглянути упаковку, відповідність зазначених розмірів, комплектації та якості. Перевірка проводиться у присутності співробітника, який видав товар (кур’єра).
  • Буває, що замовлений товар не має недоліків, але просто не підійшов Вам за формою, кольором, габаритами, фасоном, розмірами (відповідно до законодавства обмін і повернення не здійснюється, інформацію про це див. нижче). Однак, ми завжди йдемо назустріч клієнту, і Ви можете його повернути при кур’єрі, якщо упаковка товару не пошкоджена. Але Ви повинні сплатити всі транспортні витрати. Якщо доставка товару для Вас здійснювалася БЕЗКОШТОВНО, то у разі відмови від товару Ви будете зобов’язані оплатити вартість доставки товару (ЦКУ §2 глава 54, ст. 702, п. 3).
  • Усі пересилки по Україні, у разі повернення товару, оплачуються покупцем. Відповідно до ЗУ “Про Захист прав споживачів”, із споживача утримується вартість кур’єрських послуг під час доставки товару. Витяг із Закону України ст. 13, 15 “Про захист прав споживачів” (№ 1023-ХII від 01.01.2016 р.): “При відмові споживача від товару, продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред’явлення споживачем відповідної вимоги”.

Уважно поставтеся до вибору товару! Тому що, згідно ДС 31307:2005 PS1554-99 зі змінами від 01.01.2007 «Білизна постільна. Загальні технічні умови», міждержавний стандарт поширюється на постільну білизну: підковдри, простирадла, наволочки, ковдри, рушники, подушки та наматрацники – ці товари відносяться до швейних виробів і не підлягають обміну та поверненню згідно з ЗУ «Про захист прав споживачів».

Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів у нашому інтернет магазині не підлягають поверненню та обміну:

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2005  г. N 1173-2005-п
ПЕРЕЛІК товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню):
Непродовольчі товари:
  • швейні та трикотажні вироби
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • пухово-пухові вироби
  • дитячі іграшки
  • м’які дитячі іграшки
  • гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • гребінці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипкові підборіддя
  • рукавички
  • тканини тюлегардинні та мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • нижня білизна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годівлі тощо)

(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 ( 1173-2005-п ) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інше постільне приладдя і рушники відносяться до категории “Швейні та трикотажні вироби”.

Дякуємо за розуміння та бажаємо Вам хороших покупок!